Gurgaon

29 oktober 2016 - Gurgaon, India

Ik had verwacht dat Gurgaon, een voorstad van Delhi, wel schoon zou zijn. Niet dus! Het is op sommige plaatsen wel meer gestructureerd en schoner, dat dan weer wel. Het is een soort commercieel centrum met daarnaast veel luxe nieuwbouw voor de rijke inwoners van Delhi die minder drukte willen..

Ik heb via airbnb een appartementje/ kamer gehuurd bij mensen thuis, in een soort luxe complex. Het is ook een gated community zoals ze dat noemen dus niemand valt me hier lastig.. Yess!

Akshay is super aardig en spreekt heel goed Engels. Ik wordt meteen uitgenodigd om mee te lunchen en krijg Paratha voorgeschoteld. Ik heb het al vaker op de kaart zien staan in restaurants maar nog nooit gehad... maar het is super lekker! Het is eigenlijk een kleine pannenkoek of chapati gemaakt en gevuld met iets (ik had een aardappel en een broccoli) beetje spicy maar ik kan inmiddels wel wat hebben.

Daarna even op de kamer mijn spullen uitgezocht voor Varanasi en daarna komt Raj gezellig langs om bij te kletsen en biertjes te drinken.
Nadat ik al mijn avonturen heb verteld, we allebei 5 biertjes ophebben en we veel gelachen hebben is het tijd om afscheid te nemen. Gelukkig niet voor lang want woensdag zien we elkaar alweer.

Snel slapen want ik moet vroeg op voor m'n reis naar Varanasi!