Even tussendoor..

23 oktober 2016 - Udaipur, India

Lieve lezers,

Op dit moment zit ik in Udaipur aan Lake Pichola en heb net m'n heerlijke Indiase maaltje naar binnen gewerkt. Het uitzicht is schitterend, over het meer uitkijkend op het duurste hotel van India 'Lake Palace' voor sommige van jullie wellicht ook wel bekend van de James Bond film Octopussy (ik zal foto's toevoegen!)

Ik vind het echt super leuk dat jullie mee lezen gedurende mijn avontuur hier. Het is echt een heel bijzondere reis door een nog bijzonderder land. Het heeft echt mn hart veroverd en de kans is groot dat mn volgende verre reis weer naar dit mooie land gaat, hopelijk met mijn liefste mama.

Het bijhouden van een dagboek of 'blog' ie natuurlijk ook voor mezelf leuk vooral na mijn reis. Ik weet hoe snel je dingen eigenlijk weer vergeet.. de kleine dingen vervagen, maar ook dat wat zoveel indruk heeft gemaakt,

Een paar statistieken:
- Volgens mijn andere blog waar ik eigenlijk alleen maar de route bij aan het houden ben heb ik inmiddels zo'n 8300 km afgelegd inclusief de vliegreis. Ik heb nu 4 steden gezien en nog 5 tegoed en sluit af in Delhi.
- De Indiase muggen zijn dol op me en ik heb dan ook minstens 25 bulten op mn onderbenen/ voeten en zo'n 10 op m'n armen... zucht..
- Ook sommige Indiase mannen vinden me leuk! Ik ben al een paar keer mee uit gevraagd wat varieert van bioscoop tot uit eten en zelfs een hele dat sight-seeing... Ik ben er 1 keer op in gedaan en kwam eerst terecht in een kledingwinkel waar ik zo'n beetje verplicht alles moest bekijken wat er te koop was, ondanks dat ik van tevoren aan gaf dat ik niks kocht (ook echt niet gedaan!!) Daarna wat wezen eten, daarna snel alleen terug naar hotel!! Meteen afgeleerd, haha
- Ik heb het 's avonds voor het eerst koud! Het is nu 24 graden (overdag hier zo'n 32)  en het waait een beetje aan t water, nog even van genieten want vanaf morgen wordt het weer warmer (35+) als ik richting woestijn vertrek.

Dat was het wel zo'n beetje na de eerste week... volgende week meer!

Namasté!